Beantwoord

Remote play Playstation 4 werkt niet meer

  • 10 januari 2019
  • 1 reactie
  • 77 keer bekeken

Gisteren heb ik een nieuw modem ontvangen, de Experiabox V10A. Op de V10 (de vorige) had ik port forwards ingesteld om de playstation over te kunnen nemen. Met het nieuwe modem lukt mij dit totaal niet.

Wat ik ondertussen gedaan heb.
UPnP geactiveerd
Via NAT => Port mapping diverse poorten vrijgegeven (inmiddels te veel omdat ik alle mogelijke poorten heb toegevoegd die bij Google voorbij kwamen)

TCP poorten
80, 443, 5223

TCP&UDP poorten
1935, 3478 t/m 3480, 3658, 10070 t/m 10080

Nog krijg ik onderstaande foutmelding via Remote Play, en via Google wordt je daar niet wijzer van.
0x088010e0f

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Lordziro 10 januari 2019, 11:14

Probleem uiteindelijk zelf op kunnen lossen. Alle bovenstaande poorten zijn niet correct.
Mocht iemand eenzelfde probleem ondervinden, de volgende poorten moeten worden vrijgegeven.

UDP 9296, UDP 9297, UDP 9303

Zie ook
https://support.playstation.com/s/article/PS4-Troubleshoot-the-Remote-Play-Application-for-PC-and-Mac?language=en_US
Bekijk origineel

1 reactie

Probleem uiteindelijk zelf op kunnen lossen. Alle bovenstaande poorten zijn niet correct.
Mocht iemand eenzelfde probleem ondervinden, de volgende poorten moeten worden vrijgegeven.

UDP 9296, UDP 9297, UDP 9303

Zie ook
https://support.playstation.com/s/article/PS4-Troubleshoot-the-Remote-Play-Application-for-PC-and-Mac?language=en_US

Reageer