Beantwoord

Retouradres modem

• 4 juni 2018
  • 7 reacties
  • 581 keer bekeken

Reputatie 1
Goedenavond , Ik moet een modem terug sturen omdat ik een nieuwe krijg maar ik heb geen retour adres zou u mij dat toe willen sturen.
B.v.d

Groet BERT Frederiks

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Erwin_ 4 juni 2018, 23:51

Och jeetje. Dat is ook niet heel meedenkend van het distributiepunt. :'(

Als je onderstaand met viltstift op de doos schrijft staat niets een omruil meer in de weg.

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Met alle soorten van genoegen, Bert. Maar toen ik net in de systemen ging kijken zag ik dat jij een nieuw modem van ons krijgt. Dat doen we in de regel via een zogenaamde swap. Dat is een omruil. Jij neemt je kapotte modem mee naar het afleverpunt (in een willekeurige doos) en dan krijg je het nieuwe modem er voor terug.
Wellicht is dit proces bij jou anders gegaan maar ik vraag het toch even voor de zekerheid want straks krijg je je nieuwe experiabox niet mee omdat je de oude al hebt teruggestuurd 😉
Laat maar weten hoe het precies is afgeproken!

Reputatie 1
Hallo klopt ik krijg ook een nieuwe maar ik kreeg hem niet mee omdat ik geen verzend sticker of adres waar de kapotte naar toe moet.

Groet BERT.
Reputatie 7
Badge +18
Och jeetje. Dat is ook niet heel meedenkend van het distributiepunt. :'(

Als je onderstaand met viltstift op de doos schrijft staat niets een omruil meer in de weg.

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn
Reputatie 1
Bedankt

Groetjes BERT
Reputatie 7
Badge +18
Graag gedaan, Bert! Mocht dit niet de oplossing zijn of er zijn andere problemen laat het mij weten! Ik help je graag verder.
Heb de stikker, was denk ik in het nieuwe modem, niet meer, kan ik bovenstaand retouradres gebuiken?
peter g.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @PeterLBG, Je kunt je modem retourneren naar het bovenstaande adres 🙂

Reageer