Beantwoord

Ring deurbel maakt geen contact met telefoon

  • 30 July 2019
  • 6 reacties
  • 2095 keer bekeken

Sinds kort hebben wij een ringdeurbel het geluid in huis werkt wel en als we in de historie van de ring kijken kunnen we ook zien wie er aan de deur was.
Maar krijgen geen melding op onze Android als er gebeld wordt en kunnen dus geen contact maken...

Groet Sterre 2014
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 1 August 2019, 12:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +6
@Sterre2014,

de handleiding gevolgd mbt instellen op een Android mobiele telefoon?

Hier de handleiding gevolgd, werkt perfect!

Neem aan een echte ring deurbel of een immitatie?
Heb een originele ringbel en heb alle stappen doorlopen om te installeren. ..
Bedankt voor je reactie maarben er nog niet meegeholpen helaas. .
Hoi @Sterre2014 . Welkom op het forum.
Jammer dat het nog niet helemaal wil lukken met je deurbel.
Heeft de fabrikant van jouw deurbel ook een forum of contact mogelijkheid? Vanuit KPN heb ik helaas geen tips/tricks. Mocht er in de handleiding gesproken worden over poorten open zetten kan ik je misschien op weg helpen maar los van dat heb ik er geen kennis van.
Misschien dat andere gebruikers van het forum nog een waardevolle tip hebben.

ik had eerst een  modem 10 wit . kpn gebeld dat ik de ring deur bel niet kon instaleren . hij vertelde dat hij te licht was en zou een anderen sturen een box 12  maar bezig geweest maar krijg geen verbinding  het is een echte ring bel en mijn telefoon is een Samsung???

ik had eerst een  modem 10 wit . kpn gebeld dat ik de ring deur bel niet kon instaleren . hij vertelde dat hij te licht was en zou een anderen sturen een box 12  maar bezig geweest maar krijg geen verbinding  het is een echte ring bel en mijn telefoon is een Samsung???

Hallo @pauluus wat een waardeloze opmerking van de hlpdsk dat een modem ‘te licht’ zou zijn. Die medewerk(st)er moet nodig bijgeschoold worden.

Als je echt een V10 had en géén V10a, had je het beste modem tot nu toe ooit door KPN geleverd.

Nu heb je een KPN Box12 en zul je de ‘extra wifi’ moeten activeren binnen de box om de bel aan te kunnen sluiten.

 

ik had eerst een  modem 10 wit . kpn gebeld dat ik de ring deur bel niet kon instaleren . hij vertelde dat hij te licht was en zou een anderen sturen een box 12  maar bezig geweest maar krijg geen verbinding  het is een echte ring bel en mijn telefoon is een Samsung???

Hallo @pauluus wat een waardeloze opmerking van de hlpdsk dat een modem ‘te licht’ zou zijn. Die medewerk(st)er moet nodig bijgeschoold worden.

Als je echt een V10 had en géén V10a, had je het beste modem tot nu toe ooit door KPN geleverd.

Nu heb je een KPN Box12 en zul je de ‘extra wifi’ moeten activeren binnen de box om de bel aan te kunnen sluiten.

 

Klopt helemaal.  En erg jammer dat je die v10 nu kwijt bent.

Misschien heb je hier iets aan:

Â