Beantwoord

Ring Pro videodeurbel vindt mijn WiFi niet

  • 16 May 2021
  • 2 reacties
  • 115 keer bekeken

Ik 

heb al verschillende topics gelezen. Maar heb niet de oplossing kunnen vinden. Ik probeer mijn ring pro te installeren. Echter vindt deze niet mijn netwerk in de lange lijst van netwerken . Heb kanalen geswitched maar zonder resultaat. Heb een experiabox v10 met 3 superwifipunten. 1 wifipunt bedraad met modem. 
 

wat kan ik doen? 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 18 May 2021, 08:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Jenloe, irritant dat jouw Ring Pro videodeurbel je WiFi verbinding niet kan vinden. Werkt WiFi goed op andere apparaten in huis? Je hebt ook het WiFi kanaal gewijzigd, super, want in veel gevallen maakt dit verschil. Dat was nu helaas niet 't geval. 

Als de WiFi verbinding het op alle andere apparaten thuis wel goed doet, is het lastig om je hier advies over te geven. Het betekent dat de WiFi verbinding goed werkt. De Ring Pro valt niet binnen onze ondersteuning, waardoor ik je er weinig advies over kan geven. Mogelijk komt er een andere forumbezoeker langs, die er kennis van of ervaring mee heeft en je verder kan helpen :) Wat je ook kan doen, is contact opnemen met Ring, mogelijk hebben zij goede tips voor je. 

Het probleem is opgelost. De Ring heb ik reset door de knop aan de zijkant in te drukken