Beantwoord

Router draadloos verbinden aan Experia box v10a

  • 28 May 2020
  • 4 reacties
  • 90 keer bekeken

Badge

Kan ik een extra router draadloos verbinden aan mijn experia box v10a en dan bekabeld aansluiten op mijn ps4?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 5 June 2020, 14:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @HermanvdEijk!

Je kunt altijd kijken hoe het gaat, als je dit op deze manier aan wilt sluiten :slight_smile: Technisch gezien zou dit kunnen werken, dus het is het proberen waard!

Reputatie 7
Badge +20

Heb je het inmiddels geprobeerd @HermanvdEijk? Zo ja, zou je je bevindingen met ons willen delen? :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!

Badge

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!

Bedankt voor het reageren. Ik had een ander idee om een goede internetverbinding te krijgen voor op mijn playstation. Nu is het een beetje verkeerd gegaan en heb ik een probleem. En zou het graag fijn zijn als je mij daar bij kan helpen. Zie https://forum.kpn.com/internet-9/modem-omruilen-501402.