het viel mij enkele dagen geleden op dat mijn toch al niet snelle internet nog een beetje trager was. Op zoek in de V8 experiabox staan bij de security log eindeloze rijen:
03/03/2016 19:56:44 DHCP Client: [ATM3]Could not find DHCP daemon to get information
03/03/2016 19:56:41 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
03/03/2016 19:56:38 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
03/03/2016 19:56:35 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
03/03/2016 19:56:32 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
03/03/2016 19:56:31 DHCP Client: [ATM3]Could not find DHCP daemon to get information
03/03/2016 19:56:28 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
03/03/2016 19:56:25 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
03/03/2016 19:55:56 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
03/03/2016 19:55:53 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
Ik zag 1 iemand die iets soortgelijks had, maar op verzoek van Joran (KPN) maak ik hier een eigen topic van.
Kunnen deze meldingen (mede ) oorzaak zijn van traagheid internet.
Voor de zekerheid: modem gereset, meermaals. Internet tool van KPN voor traag internet toegepast. Gebeld met 0800 0402 maar ondanks reset van KPN naar mij waarbij helaas al mijn instellingen wél kwijt waren zijn de meldingen van [ATM3] enzovoort er nog steeds.
Wie weet wat het is? Kan het kwaad? Hoe kom ik er van af?
Met dank voor jullie hulp.
Paul
* Admin: log t.b.v. leesbaarheid bericht ingekort + titel aangevuld
heb alle tools al gehad van kpn maar niks werk heb de Router al een enige tijd experia box v8,
zou graag een helpende hand willen a.u.b ,
vriendelijke groet Menno Esser
Admin: berichten uit ander topic samengevoegd
Beste antwoord door Justin_
Je hebt nu een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan meet ik je verbinding door en kijken we daarna verder :)
Ik hoop dat je probleem nu is opgelost. Zo niet, laat me dat dan vooral weten!