Beantwoord

Scannen werkt niet meer

  • 18 September 2019
  • 3 reacties
  • 117 keer bekeken

Ik wil een scan maken maar printer geeft aan foutcode 403. Geeft aan dat er een probleem was
met server. Gisteren deed hij het nog wel. Printen gaat goed.
icon

Beste antwoord door Maanpaniro 18 September 2019, 20:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Een 403 computer probleem verwijst naar een fout die u tijdens het surfen op het web op Internet Explorer kan ontvangen. Het zegt meestal " HTTP-fout 403 Forbidden . " Deze fout treedt op wanneer u , als klant , is niet toegestaan ​​om toegang te krijgen tot een bepaalde server met een website . Dit is een server probleem , en u , als klant , kan er niets aan doen totdat de server beheerder autoriseert u toegang . Er is echter ook een mogelijkheid dat de kwestie is afkomstig aan jouw kant . In dat geval moet u bepaalde instellingen op uw Internet Explorer browser wijzigen om zich te ontdoen van de foutmelding . Instructies
1
Start Internet Explorer in het menu Start en klik op het menu "Extra " . Kopen van 2
Klik om te selecteren " Internet-opties . " Klik op het tabblad " Geavanceerd . "
3
Zoek het subkopje " Browsen " in de lijst . Klik op het vinkje bij " Show friendly HTTP foutmeldingen. " Selecteer "Toepassen" en klik op " OK . " Ga naar de volgende stap als het probleem blijft bestaan ​​verwijderen .
4 < p > Ga terug naar " Internet-opties " uit het menu "Extra " . Klik op het tabblad " Connections " .
5
Klik op de knop die zegt " LAN-instellingen . " Klik om het vinkje te verwijderen naast ' Gebruik proxyserver . "Klik op 'Toepassen'. Selecteer "OK ​​. "
Hartelijk dank voor je antwoord. Ik had net echter op internet de oplossing voor de printer foutmelding gevonden.
Heb gezocht naar serverfoutmelding 403 en kreeg een beschrijving hoe e.e.a. op te lossen via mijn printer en dit is gelukt.
Reputatie 7
Badge +28
Mooi, dan kan jij weer scannen.... 👌🏾