Beantwoord

SHB deurbel internet niet stabiel staat naast router?

  • 29 November 2022
  • 6 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik heb de SHB deurbel, maar verbinding maken met de deurbel lukt de ene keer niet en de andere keer wel. Hij hangt 2 meter van de router vandaan…

Wat moet ik doen?

 

Gr Nance 

icon

Beste antwoord door GeSp 29 November 2022, 23:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Zonder te weten welke router u heeft. Mogelijk zit daar de mogelijkheid op om de functie extrawifi te gebruiken om een separaat wifi netwerk voor de deurbel aan te maken op 2.4Ghz. 

Ik heb de expedia V10.

Wat moet ik dan precies doen?

Reputatie 7
Badge +8

Die functie zit niet op de v10. Hier kan alleen de wifi naam anders worden gemaakt tussen de 2.4Ghz en de 5Ghz wifi. Mogelijk heeft de deurbel problemen om dezelfde naam  op beide frequenties uit elkaar te houden.

Log hiervoor in de v10 en ga bij wifi instellingen de wifi naam verschillend maken voor beide wifi frequenties.

En hoe doe ik dat?

Reputatie 7
Badge +18

Die functie zit niet op de v10. Hier kan alleen de wifi naam anders worden gemaakt tussen de 2.4Ghz en de 5Ghz wifi. Mogelijk heeft de deurbel problemen om dezelfde naam  op beide frequenties uit elkaar te houden.

Log hiervoor in de v10 en ga bij wifi instellingen de wifi naam verschillend maken voor beide wifi frequenties.

 

Hallo @Deurbel SHB deurbel 

 

Je kan in dit Kennisbank artikel vinden hoe je dat doet:

 

Bedankt hij doet het