Beantwoord

Shinelink lanbox connected to v10 router

  • 25 April 2019
  • 4 reacties
  • 1031 keer bekeken

Ik gebruik een Shinelink Lanbox deze is via een lan kabel aan gesloten op lan connecties port 1.
op de shinelink Lanbox zitten 4 leds
1 power on is green
2 lan connection is green (dus ok) maar na ongeveer 4 uur gaat deze knipperen ( connection is lost)
3 RF sync met growatt omvormer deze blijft knipperen dit is goed

het probleem is dat na ongeveer 4 uur de Router niet meer verbonden is met de Lanbox
oplossing even de spanning van de shinelink Lanbox en weer aan even wachter en het werkt weer ongeveer 4 uur, maar ik wil dat het altijd verbonden blijft . Wie heeft een idee?

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Martinsc 10 June 2019, 09:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Dit heb ik dus ook, precies hetzelfde!

Heeft u al een oplossing?
gr. Stefan
Beste Stefan

ik had de klacht ook gemeld aan SolarNRG dit bedrijf dit is waar ik het systeem gekocht had, zij reageerden binnen een paar dagen ze hebben remote de software een update gegeven.
heb hierna nooit meer klachten gehad.

m vr gr martin
Oh super. Morgen ga ik dus even bellen! Dank je wel!

Hi,

For me the shine lanbox is new and thus I dont know if firmware should be updated there? They never pushed any update anyway and this problem is since Jan when KPN pushed firmware update to my v10 box. I wish you can revert the last update so I am sure it is not KPN problem.

I was told v10 should go back to one of the 2 firmware

v1.01.01.T01.9
v1.01.01.T03.8v4