Vraag

Siemens vaatwasser koppelen aan KPN Box 12 lukt niet

  • 24 November 2021
  • 10 reacties
  • 306 keer bekeken

Recentelijk een Siemens vaatwasser aangeschaft. Het advies is een vast ip adres en 2.4 Ghz netwerk. Het vast ip adres is mij gelukt. Het koppelen aan 2.4Ghz niet. Kan iemand mij tippen?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ja... koop een WiFi accesspoint die niet van KPN is.

Hoe kan je overigens een apparaat een vast ip geven wat nog niet eens een werkende WiFi verbinding heeft?

Reputatie 7

Moet je een app gebruiken om die Siemens vaatwasser te koppelen?

Reputatie 7
Badge +24

Moet je een app gebruiken om die Siemens vaatwasser te koppelen?

Zo werkt het meestal bij dergelijke apparaten. Een app op je foon, dan kunnen ze vervolgens volgen en bestoken met reclame. 

Reputatie 7

Moet je een app gebruiken om die Siemens vaatwasser te koppelen?

Zo werkt het meestal bij dergelijke apparaten. Een app op je foon, dan kunnen ze vervolgens volgen en bestoken met reclame. 

Een Siemens vaatwasser kan ook m.b.v. WPS gekoppeld worden.

Reputatie 7
Badge +24

Moet je een app gebruiken om die Siemens vaatwasser te koppelen?

Zo werkt het meestal bij dergelijke apparaten. Een app op je foon, dan kunnen ze vervolgens volgen en bestoken met reclame. 

Een Siemens vaatwasser kan ook m.b.v. WPS gekoppeld worden.

En heeft die dan een webinterface zodat je de app niet nodig hebt?

Reputatie 7
Badge +24

Ik weet eigenlijk überhaupt niet wat het nut is omdat ding aan het internet te hangen?

Reputatie 7

En heeft die dan een webinterface zodat je de app niet nodig hebt?

Voor het koppelen aan de wifi heb je de app inderdaad niet nodig.

 

misschien helpt 5GHZ tijdelijk uitzetten wel?Of Eventueel wifi 6(bij box12) uitzetten?

 

ik weet niet zeker of dat na de update nog kan.Anders het modem even uitzetten en je hotspot op je mobiel tijdelijk hetzelfde ssid en ww geven, en dan daarna weer het modem aanzetten(dan werkt het misschien wel)

Reputatie 7

Heren een WiFi vaatwasser is vét handig! :yum: Stroom, water en vaatwastabletten worden via WiFi geleverd aan de vaatwasser :joy: ​​​​​​

Nee. Wij hebben een Bosch ook met de home connect app, toch één pot nat. Is inderdaad via de 2.4GHz te verbinden. Óók is het zonder de app inderdaad mogelijk om te verbinden. Ook is het via wps gewoon mogelijk, dat is echt binnen 2 minuten geregeld. 

 

Kan soms wel handig zijn,.. Een heuse tablettenteller, je kunt de vaatwasser op afstand aan en uitzetten. Programma's instellen enz. Led verlichting binnenzijde aan of uitzetten verzin het maar! (en ja, die binnenverlichting is echt handig met in/uitruimen) Vooral handig als je ergens op locatie bent en je bent vergeten de vaatwasser aan te zetten.