Beantwoord

Sinds aanschaf bureau's 3Mb/s wifi snelheid op 2 pc's. Telefoon werkt prima (Box 12)

  • 6 July 2021
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Goedendag ik heb overal super goed WiFi altijd al gehad. Nu hebben we een dubbel bureau aangeschaft en de PCs verplaatst en nu valt telkens onze WiFi weg en we halen snelheden van 3mb.

telefoon werkt wel op goed op zelfde plek het probleem doet zicht alleen voor bij de computers.

we hebben box12

ps we wonen in een appartement van 60 vierkante meter lijkt me niet dat aan de afstand kan liggen

 

groeten

 

*Admin: titel aangevuld voor een betere vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 8 July 2021, 12:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jan-Martien, welkom op ons forum!
Dat is wel merkwaardig inderdaad! Behalve het aanschafffen van de bureau's is er niets veranderd?
Er zijn een hoop factoren die invloed kunnen hebben op je bereik. Om een voorbeeld te noemen, als de wifi antenne's achterin de pc's zitten en de bureau's van metaal zijn of ander dicht genoeg materiaal hebben ze daar geen goed signaal. Als je de (usb) antenne's dan aan de voorkant doet heb je beter signaal. 
Nou is het op afstand altijd wat speculeren en raden, zou je onze wifimanager eens kunnen doorlopen? Daarmee moet je in je hele huis goed wifi kunnen krijgen!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!