Beantwoord

Slechte service: geen hulp bij installatie office 365

  • 14 May 2020
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

Badge

Ik had problemen met het installeren van mijn Office 365 pakket vanuit mijn cloud omgeving.

Omdat ik een zakelijk abonnement heb bij KPN, zowel voor mobiel als ook voor internet heb ik ook een abonnement bij de Techdesk om, als er problemen zijn, zo snel mogelijk geholpen te worden.

Na telefonisch contact te hebben gezocht met 0800-0403 en mijn probleem had uitgelegd werd mij verteld dat er een ticket zou worden aangemaakt en ik zo snel mogelijk zou worden terug gebeld.

Ik ben nu 4 dagen verder en tot op heden niets gehoord!

Ondertussen kan ik mijn nieuwe laptop die ik voor zakelijke doeleinden nodig heb voor een aantal zaken NIET gebruiken!

Ik als zakelijke klant betaal al meer dan de ”normale” klant en dan is de service ook nog super slecht!

Ondertussen heb ik mijn nieuw aangeschafte laptop weggebracht naar mijn vaste leverancier en hij heeft de boel voor elkaar gemaakt zodat ik weer aan de gang kan. Uiteraard waren hier kosten aan verbonden die ik NIET had hoeven maken als de service waar ik bij KPN voor betaal gewoon zou doen wat deze moet doen!

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Henk2304 15 May 2020, 12:21

Bekijk origineel

1 reactie

U kunt deze vraag beter stellen op het zakelijk forum.

Reageer