Vraag

Smart camera beelden bekijken zonder wifi

• 29 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 132 keer bekeken

Ik heb de Sinji smart WiFi camera waarin ik een 32 GB sd-kaartje heb, waarop de beelden opgeslagen worden. De beelden zouden opgenomen worden op de plek waar ik geen WiFi heb. Als ik de sd-kaart wil bekijken via de laptop wil die alleen de sd-kaart formatteren en laat de beelden niet zien. Hoe kan ik de camera zonder WiFi toch de beelden laten opnemen op de sd-kaart zodat ik die via de laptop kan bekijken???

Admin: bericht naar juiste board verplaatst

2 reacties

Badge +2
Hoi @Schaepkens, welkom op het forum. Goede vraag, ik weet niet meteen het antwoord in alle eerlijkheid, dit lijkt ook meer een vraag voor de leverancier/fabrikant van het product. Staat hier niets over in de handleiding?
Daarnaast, je weet wel zeker dat er opnamen zijn opgeslagen op het SD-kaartje? Kan ook nog zijn dat de fabrikant niet wil dat je het op een andere apparaat kunt afspelen, of dat er een bijzonder formaat gebruikt wordt. Dat zou je het beste even na kunnen vragen bij de fabrikant.
Reputatie 7
Badge +30
Ik denk dat Johannes gelijkt heeft. Er zal wel een of andere enryptie of ander bestandssysteem op de SD kaart zitten.

Reageer