Beantwoord

Smart Friends Box Remote Home app werkt niet

  • 11 May 2020
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

ik heb sinds kort een smart friendsbox voor bediening van rolluiken en alarmen/rookmelders en via mijn thuisnetwerk werkt alles prima naar de Remote Home krijg ik maar niet werkend het is net of de router de toegang blokkeert heeft iemand een soortgelijke ervaring en een oplossing

icon

Beste antwoord door HennyDekker 16 May 2020, 19:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Welkom op het forum, Henny! Hoe gebruik je die Remote Home, is dat deze app? Wat moet je instellen in die app, en hoe heb je dat gedaan?

Ja deze app is het

Gsteren kon ik plots de remote home bedienen en ook de google assistent waarschijnlijk na mijn mail aan  smartfriends , ik vermoed dat de toegang niet was geopend,

Het werkt nu en  de app zou volgens de ontwikkelaar alles zelf regelen het enige wat ik moest doen was de licensies te synchroniseren maar dat had ik bij de aankoop ook al gedaan maar nu werkte het plotseling wel.

Dank voor de moeite het is vooralsnog opgelost. vanmorgen getest en het ging goed.

Reputatie 7
Badge +30

Top, goed om te horen. WIj hebben niets veranderd, dus dan lijkt het inderdaad opgelost te zijn door een wijziging aan de kant van Smart Friends.