Beantwoord

Smart TV geen verbinding met laptop middels screen mirroring

  • 22 November 2020
  • 1 reactie
  • 175 keer bekeken

Beste,

 

Sinds ik in bezit ben van Experia V10a modem kan ik niet meer draadloos verbinding maken met mijn Smart TV vanaf mijn laptop (middels screen mirroring), dit was voorheen nooit een probleem (destijds via Ziggo) dus ik zou verwachten dat het nu ook geen probleem zou moeten zijn. De Smart TV is van het merk Samsung en typenummer UE43J5500.

 

Iemand een idee/oplossing?

 

Met vriendelijke groet,

Michel

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 26 November 2020, 17:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Zou in de basis nog gewoon moeten kunnen, Michel. De V10A heeft zowel 2,4Ghz als 5 Ghz wifi. In het gebruik zul je wisselen tussen die beide frequenties afhankelijk van welke sterker is en dergelijke. Voor de meeste apparaten is dat geen probleem, maar het zou kunnen dat als je smart tv op (bijvoorbeeld) de 2,4 zit en je laptop op de 5 (andersom) dat ze elkaar dan niet goed kunnen vinden. En dat kan dan liggen aan je tv, of aan je laptop. Daar is van ons uit niet echt iets wat we eraan kunnen doen. Je zou dan kunnen kijken of je kunt instellen in de tv en/of laptop dat deze alleen van de 2,4 of alleen van de 5 Ghz gebruik maken.

Alternatief, kijk of je de tv met een kabel kunt aansluiten op de Experia Box, en of het screen mirroren dan wel werkt.