Beantwoord

Smartwares IP camera aansluiten

  • 25 August 2019
  • 6 reacties
  • 252 keer bekeken

Goedenavond,

Wij proberen onze nieuwe beveiligingscamera aan te melden via onze router.

"Probleem met Smartwares IP camera aansluiten"

Geen idee wat wij mis doen, maar hij vertikt het om verbinding te leggen. Krijg melding " HD....... internet missch niet bereikbaar". Internet doet het gewoon.

Graag hoor ik van uw kant.

Mvg,
Rena

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Rena69 8 October 2019, 12:05

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Rena69.Welkom op het KPN Forum. Is het inmiddels gelukt om jouw IP camera aan te sluiten? Ik heb zelf geen antwoord op deze vraag. Wellicht dat andere forumgebruikers een antwoord hebben op deze vraag. Wil je misschien alvast wat meer informatie geven? Wat heb je zelf al geprobeerd en welke Experiabox staat er bij jou in huis?
Het is gelukt hoor. Bedankt voor uw reactie hierop.
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels verholpen is. Hoe heb je het probleem uiteindelijk weten te verhelpen? Misschien lopen andere forumgebruikers tegen hetzelfde probleem aan en kan jij hun helpen met jouw oplossing.😀
Probleem zat hem in de handleiding. Die zijn ze nu aan het aanpassen. De app om verbinding tr maken stond er niet duidelijk bij vermeld die stond op een totaal ander plek in de omschrijving , vandaar dat ik er niet uit kwam. Klein iets maar wat een groot probleem veroorzaakt.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor je reactie. Wat goed dat ze de handleiding nu aangepast wordt. Dat voorkomt vast een heleboel vragen. 🙂

Mag ik vragen wat je precies hebt gedaan om het werkend te krijgen?  Ik zit met hetzelfde probleem en heb al vanalles geprobeerd dat ik op het punt sta de camera de prullenbak in te gooien. 

Overal online heb ik gezocht naar een meer uitgebreide handleiding maar steeds krijg ik dezelfde kopie van het kleine beetje wat ik al heb.

Reageer