Beantwoord

Snelheid witte wifi versterker

  • 15 July 2019
  • 5 reacties
  • 242 keer bekeken

Ik heb een experia v10 met 3 bedrade wifi versterkers (elke etage).
De WiFi versterkers worden ook als switch gebruikt.
Configuratie is prima gelukt, allemaal dezelfde netwerk namen voor 2.4 en 5 GHz, altijd goede WiFi.

Juist de versterker waar mijn Nas op aangesloten is, heeft een snelheid op de Wan poort van maar 100 Mbit, de andere 2 versterkers tonen 1000 Mbit (1 Gbit). Dit kan je zien door in te loggen op de versterker en naar menu status en geavanceerd te gaan.
De bekabeling naar deze versterker is 100% goed, als ik de Nas direct op deze kabel aan sluit gaat de kopieer snelheid over de 100 Mb!!!
Zodra ik de versterker er weer tussen zet gaat de snelheid terug naar net boven de 10 Mb.

wie heeft de oplossing of is mijn versterker kapot....
icon

Beste antwoord door Nick83 15 July 2019, 22:51

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Je hebt meerdere versterkers. Als je wilt weten of er 1 kapot is, dan moet je hem ruilen met een andere. Verder zou ik toch eens testen met een andere kabel ofzo...
Reputatie 7
Hallo @Peterh0, welkom op het KPN forum! Ik denk dat Nick hier wel een punt heeft. Probeer eens een nieuwe kabel. En ruil de WiFi Versterker eens om voor één van de andere goed werkende. Ik denk dat je dan al snel je antwoord hebt.
Reputatie 7
Heé @Peterh0. Het is hier al een tijdje stil. Heb je al tijd gehad om het een en ander uit te proberen? We horen graag van je 🙂
Hallo @Peterh0, welkom op het KPN forum! Ik denk dat Nick hier wel een punt heeft. Probeer eens een nieuwe kabel. En ruil de WiFi Versterker eens om voor één van de andere goed werkende. Ik denk dat je dan al snel je antwoord hebt.
Het was een brakke stekker....
Bedankt voor de reacties!
Reputatie 7
Bedankt voor de terugkoppeling @Peterh0! 🙂

Reageer