Vraag

Software update superwifipunt

  • 2 September 2021
  • 2 reacties
  • 679 keer bekeken

Hallo,

 

Onderstaande melding gekregen van KPN. Echter als ik de superwifi naast mijn  modem loskoppel van de modem en op een andere locatie plaats heeft deze geen verbinding meer en dus vervolgens mijn andere (2e) superwifipunt ook niet. Daarbij zijn mijn superwifipunten niet meer zichtbaar in de app naar zijn de lampjes wel groen (voordat ik het wifipunt bij en van de modem loskoppelde uiteraard).

Ik vergeet een handeling??

 

Mvg,

HV

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Je hebt de Experiabox V10a en de update is ook daadwerkelijk uitgevoerd?

 

 

Ah., Ik zal er nog eens een keer (met wat meer geduld) naar kijken.

 

Heb de betreffende sms van KPNontvangen dat de update is geweest.

Thnx