Beantwoord

SONOS Issues, SONOS Support wijst naar KPN... Terecht??

  • 6 March 2019
  • 26 reacties
  • 5633 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +2
Ik heb regelmatig issues met alle SONOS Speakers in huis (4 stuks).
Ik speel altijd via Spotify Connect, maar zeer regelmatig stopt ie met spelen en na een paar seconden springt ie naar de volgende track.

SONOS Support beweert dat dit komt door een slechte internet verbinding, al heb ik met speedtests gewoon 200/200.

Voor mijn werk, maar ook voor hobby verbind ik regelmatig met Linux servers via SSH, deze worden eigenlijk nooit verstoord door connectie problemen.

De speakers heb ik zowel via wifi als bedraad geprobeerd, zelfde resultaat.

Toch blijft SONOS beweren dat de verbinding niet stabiel is.

Is dit op 1 of andere manier te bewijzen? Dat ik mijn probleem weer terug kan leggen bij SONOS?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 26 April 2019, 12:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Durf ik niet te zeggen, Alexander. Dat zou je bij Sonos moeten navragen. Het zou wel opgelost moeten zijn voor algemene Sonos apparaatuur volgens de info die wij eerder dit jaar kregen. Maar voor hun app weet ik niet wat de status is.