Ik heb vorige week een Böse soundbar 700 gekocht. Maar wat ik ook doe ik krijg de soundbar niet verbonden met mijn WiFi
Eergisteren de hele middag met een KPN helpdesk medewerker aan de telefoon zetten, einde van dit gesprek, ik krijg een nieuwere versie router (v12) deze is gisteren via de post binnen gekomen (super snel) de boel omgewisseld. Ik heb van Böse (waar ik overigens ook twee dagen geleden de gehele middag mee aan de telefoon heb vertoeft) de uit van dat gesprek vaas dat ik terug moest naar de winkel waar ik op aangeven van Böse een nieuwe soundbar kreeg) de instellingen kreeg toegestuurd welk het beste zou werken met de router. (Gisteren wilde de KPN helpdesk mij niet helpen met het doorlopen van deze aanbevolen instellingen)
resumé: nieuwe router v12, een soundbar die blijft zoeken naar verbinding 😕
wie o wie kan mij helpen ik heb inmiddels alles gedaan, herstarten router, terugzetten naar fabrieksinstellingen ect, ect