Vraag

Spotify icm sonos

  • 19 januari 2018
  • 1 reactie
  • 115 keer bekeken

Ik heb gisteren een premium spotify abonnement afgesloten. Echter de spotify app zegt dat ik nog steeds een “free” abonnement heb. Spotify werkt overigens wel als een betaalde versie want ik kan nummers spelen wanneer ik wil.

Het probleem is dat ik het niet thuis over Sonos kan spelen. Ik krijg dan de melding dat ik over moet gaan op een premium abonnement. Wat moet ik doen?

Kasper

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Ik zie dat er recentelijk iets is aangepast. Ik zie ook dat het spotify account dat jouw naam draagt op 'free' is komen te staan. Waarom dit gebeurd is kan ik nu lastig achterhalen.
Er is op 18-01-2018 een nieuwe activatiecode verstuurd. Heb jij op die dag ook een SMS'je ontvangen?
In dit geval raad ik je aan om, bij voorkeur via een pc of laptop ( dat is overzichtelijker ) in te loggen in je huidige account. Met die code maak je er weer premium van.
Mocht je geen code kunnen terugvinden wil ik dat graag weten. Dan stuur ik jou een nieuwe!

Reageer