Beantwoord

Spotnet

  • 7 August 2019
  • 5 reacties
  • 1112 keer bekeken

Beste Kpn,

Ondanks alle instellingen juist te hebben in gevuld. Zoals aangeven op het forum. Kan ik via spotnet geen spot openen.

Heeft u toevallig een oplossing?

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Tycha 8 August 2019, 20:08

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@Klessens

Krijg je nog een foutmelding?
Het zou kunnen dat je anti virus of je firewall de boel blokkeert zie bv, deze link https://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?t=8645

Instellingen;
Binaire nieuwsserver:news.kpn.nl poort 119

Opmerkingen:
De nieuwsserver is uitsluitend te benaderen via een verbinding van KPN. Er is geen gebruikersnaam en wachtwoord voor het gebruik van de nieuwsserver nodig.

Spotnet heeft ook een eigen forum, waar je om hulp kan vragen zie http://www.spot-net.nl/forums/
Bedank @Tycha voor de suggesties, ik ga direct de vraag stellen op de spot-net forum!
Iemand bekent met de foutmelding 952?

Krijg deze namelijk wanneer ik een spot probeer te openen.
Reputatie 7
Badge +11
https://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?t=5512

Succes 😀op het Spotnet forum heb je ook al antwoord zie
https://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?p=67147#p67147

Handige link https://www.google.com/amp/s/spotnetserver.nl/nzbserver-alternatief-spotnet/amp/
Reputatie 7
Badge +24
Ik gebruik spotnet classic 1.9.0.5 en die werkt gewoon prima.

Reageer