Beantwoord

Standaard 2.4 Ghz in Experia box V10A is dat mogelijk?

  • 16 October 2021
  • 7 reacties
  • 83 keer bekeken

Mijn Hama slimme thermostaat werkt alleen met 2.4 Ghz of kan ik dat anders oplossen zonder al te veel kosten.

icon

Beste antwoord door Nick83 17 October 2021, 10:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Wil je 5ghz uitzetten?Of hoe bedoel je dit?

Liefs 5ghz uitzetten maar dat kan niet.

Maar de slimme apparaten werken alleen met 2.4 ghz.

Andere oplossing ook welkom

Reputatie 7
Badge +24

De enige oplossing is een goedkoop 2,4 GHz accespoint aanschaffen. Bijvoorbeeld:

https://www.megekko.nl/product/2105/285942/Accesspoint/TP-LINK-N300-Wireless-N-Access-Point

Maar ik lees ook wel eens iets over een routertje bij de Action vandaan voor 15 euro. Die zet je dan op accespoint mode. Een 2de router is niet handig. 

Je 2,4 GHz apparatuur sluit je dan aan op dit goedkope accespoint/router in accespoint mode. Je mobiel en laptop kun je dan wel via het WiFi van KPN verbonden laten.

Liefs 5ghz uitzetten maar dat kan niet.

Maar de slimme apparaten werken alleen met 2.4 ghz.

Andere oplossing ook welkom

Of een omruil naar een Experia box V10

 

Nick83

Vraagje ik heb dit accesspoint besteld maar kun je ook aangeven hoe ik dat moet instaleren/aansluiten?
Bij voorbaat dank

Andere vraag lost deze update Firmware Update V10A v5.00.31_build420 het probleem ook niet op?

alvast dank

Nick83

Vraagje ik heb dit accesspoint besteld maar kun je ook aangeven hoe ik dat moet instaleren/aansluiten?
Bij voorbaat dank

Andere vraag lost deze update Firmware Update V10A v5.00.31_build420 het probleem ook niet op?

alvast dank

Hallo @jeb , dat staat in de handleiding van het door jou bestelde apparaat en op de website van de fabrikant.

Hallo @Nick83 

Maar ik lees ook wel eens iets over een routertje bij de Action vandaan voor 15 euro. Die zet je dan op accespoint mode. Een 2de router is niet handig. 

Bij onze Action niet meer leverbaar, dus ik neem aan bij de meeste Actions dat de voorraad op is.

 

Hallo, ik wil iedereen bedanken voor de info, na vele pogingen is het gelukt met de accespoint maar toen nog de Hama radiatorknoppen !! uiteindelijk met stukje van de pennen afzagen gelukt

Bedankt nog