Beantwoord

Steeds wegvallende wifi, versterker kapot?

  • 30 June 2021
  • 9 reacties
  • 274 keer bekeken

Misschien kan iemand mij helpen?

 

Heb een paar maanden geleden 2 gratis WiFi versterkers gekregen,omdat na metingen bleek dat de ontvangst niet denderend was hier in huis, Een dag of 3 geleden continu dat de wifi weg viel op vrijwel alle mobieltjes/laptop etc... modem enkele keren gereset, stappen online doorgenomen via de site van KPN (erg fijn als tussendoor je wifi eruit knalt)  maar niks werkte... berg MB'S er doorheen gejaagd omdat het continu van wifi naar 4G springt. Ze gaven aan dat ik maar een monteur moet laten langskomen voor 50 euro... betaal al meer dan 80 euro per maand( mobiele abbo's  niet eens meegerekend) , mag ik toch wel iets voor verwachten lijkt mij... 

 

Ik wilde vanmiddag nogmaals kijken of alles goed was aangesloten,nu viel mij op dat 1 van de 2 wifi versterkers steeds knipperde (aan knopje) stekker eruit,gereset, etc Maar elke keer als ik hem aanzet dan knipperd het lampje en valt de ontvanger uit... op zwart geen enkel lampje brand meer... 

 

Heb de stekker erruit getrokken,en warempel WE HEBBEN WEER WIFI! tenminste hij valt niet steeds meer uit gelukkig, al is de bereikbaarheid( waar we deze versterkers voor kregen) nu weer bar slecht... 

 

Zou het kunnen dat deze versterker kapot is en daarom voor de steeds weg vallende wifi zorgde? En kan ik deze versterker kosteloos omruilen voor een andere? 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 3 July 2021, 21:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u al geprobeerd om hem aan te sluiten via een andere kabel? Of de 2 versterkers te wisselen? 

Ik heb diegene die het naar mijn idee niet doet,omgewisseld met diegene die wel normaal functioneerd! Maar ook hier blijft het eerste groene lampje knipperen om vervolgens helemaal uit te vallen.

Reputatie 7
Badge +20

En dat doet die andere niet @Aliceje? Of vertonen beide hetzelfde gedrag? Want dan wil ik je aanraden om de Wifi tips te doorlopen. 

Die ene doet helemaal niks, het eerste groene lampje knippert even en vervolgens valt het kastje uit... 

 

Wat ik al eerder zei,de wifi blijft nu stabiel valt niet meer uit om de 5 min, alleen het bereik is nu een stuk minder... 

 Wifi check geeft ook aan dat er niet veel wifi bereik is, en omdat ik in bezit ben van 2 versterkers (waarvan er 1 hoogstwaarschijnlijk kapot is) kan ik alleen nog maar een monteur laten komen voor 50 euro 🤔

Badge +19

Heb je de boel al een keer helemaal opnieuw geïnstalleerd? Dus modem en versterkers?

Ja alles opnieuw geïnstalleerd, ook via de wifi manager stappen ondernomen,modem op andere frequentie gezet etc... zodra die ene versterker er tussenkomst gaat het mis... 

Reputatie 7
Badge +20

Als de versterker kapot is en deze is nog binnen garantie, dan kan je met de aankoopbon naar de KPN winkel voor een nieuwe. 

Ik heb geen aankoopbon, heb deze versterkers gratis gehad omdat mijn wifi bereik niet goed was.

Reputatie 7
Badge +20

Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga intern aanvraag doen voor een nieuwe.