Beantwoord

Storing in Sprang Capelle op Hof van Capelle

  • 11 August 2020
  • 11 reacties
  • 94 keer bekeken

Reputatie 1

Geen storingen gemeld maar heel Hof van Capelle in Sprang Capelle heeft geen internet. Zelf alles geprobeerd omdat ik bij de dochteronderneming heb gewerkt maar niks helpt. Als je contact wil kom je steeds bij het stappenplan uit

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Heultjes 12 August 2020, 16:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19

Tenzij je tegen de computer zegt ik wil een medewerker spreken. Die krijg je dan ook.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Heultjes, welkom op het forum! Heb je inmiddels al iemand te pakken weten te krijgen bij mijn collega's van 0800-0402? 

Reputatie 1

@Thomas inmiddels wel krijg morgen nieuwe modem. Bedankt voor je reactie 

Reputatie 7
Badge +25

@Thomas inmiddels wel krijg morgen nieuwe modem. Bedankt voor je reactie 

Oké, helder. Ik heb echter wel het idee dat het om een algemene storing gaat (ook al kun jij dat niet zien op onze site). Ik laat voor nu de omruilopdracht van het nieuwe modem staan (kan geen kwaad), maar ik denk dat later vandaag alles weer gewoon gaat werken. 

Reputatie 1

@Thomas dat idee had ik zelf ook wel hoor.omdat t er zoveel waren , Maar bij mij werkt t nog steeds niet en bij andere wel op t park. We wachten het af

Reputatie 7
Badge +24

Hmm, het is wel raar dat het bij anderen dan wel werkt. Laat het ons weten hoe het gaat na de swap. 

Reputatie 1

@Thomas moeten jullie de nieuwe modem bij jullie nog omzetten/ swappen. Aangesloten op de uitleg van jullie, maar nog geen resultaat helaas. Als ik t via de app wil doen krijg ik foutmelding en lukt t niet 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Heultjes, na een omruil hoeft er hier niets omgezet te worden.
Misschien is er meer aan de hand op jouw aansluiting. Kun je toelichten hoe je experiabox aangesloten zit op je is/ra punt (evt met foto's) en hoe de lampjes hierop branden?

Reputatie 1

@Thomas het heeft even geduurd maar met jullie site goed te doen. De hoofdcontactdoos zat beetje los . Het is nu opgelost. Dank je wel voor je antwoord en moeite om mee te denken. 👍

Reputatie 7
Badge +30

Ah, top! Fijn dat het gelukt is en bedankt dat je het nog even liet weten!

Reputatie 1

@marcia ik vind mn hoeft niet altijd te klagen als iets goed is opgelost mag dat ook gezegd worden