Beantwoord

Storing postcode 3785

  • 24 January 2020
  • 8 reacties
  • 88 keer bekeken

Hoelang gaat het duren voor dat de storing opgelost is

icon

Beste antwoord door ACN 27 January 2020, 10:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @ACN . Wat is er precies aan de hand? Zijn je diensten uitgevallen?

Ik heb meer informatie nodig om je goed te kunnen helpen. Kun je je profiel aanvullen en daarna hier een seintje geven?

Ja alles ligt eruit telefoon en internet. Had een upgrade van internet vanmiddag, monteur geweest maar vanaf het moment dat hij weg was ligt alles er uit. 

Oh, dat moeten we onderzoeken, lijkt me. Kun je je profiel invullen en een seintje geven? ( het linkje dat ik in mijn vorige antwoord gaf)

Reputatie 7
Badge +21

@ACN, ik zie nog geen ingevuld Forum profiel helaas. Is de storing op jouw postcode inmiddels opgelost, of kunnen we hier nog bij helpen?

Nee moeten helaas wachten tot er een monteur komt maandag ochtend. Eerder kon er niemand komen. Dat terwijl het vrijdag al bekend was dat er een storing was. Dit wist de monteur die er toen was al, maar heeft hier niets mee gedaan.

Reputatie 7
Badge +21

Wat vervelend dat je het hele weekend al zonder diensten zit. We horen graag van je of onze monteur deze storing heeft kunnen verhelpen, a.s. maandag. 

De monteur van vandaag heeft idd het probleem opgelost. Het was zoals wij al van tevoren dachten dat er weer in de wijkcentrale het probleem lag, omdat de monteur van vrijdag de verkeerde poorten had gebruikt.

Dat was ook de conclusie van de monteur van vandaag, het was een zooitje.

Maar we zijn enorm blij met de monteur van vandaag. Alles doet het weer. 

Het enig is wel dat ik me nog zeker 3 x bedenk voordat ik iets laat veranderen. Het is nog niet 1x gelijk goed gegaan.

Oh, dat is fijn om te horen. Wel jammer dat er een weekend overheen is gegaan.

Mocht je ooit ander e vragen hebben, stel ze gerust.Â