Hallo ik ben al heel lang klant bij kpn volgens mij 9 jaar.
Nu lees ik in antwoorden over super wifi voor bestaande klanten dat jullie spreken over een v10 router.
Ik heb ooit hier om gevraagd omdat mij router niet goed werkt.
Toen werdt ik door de telefooniste onjuist behandeld enn werdt dw hoorn er aan de andere kant van de ljjn op gehooid.
Bij jullie telefoon panel werken mensen die geen verstand hebben van de installaties.
Ik zelf ben elektricien en denk dat ik wel aardig weet waar ik het over heb.
Ik heb dit probleem toen zelf opgelost om andere routers aan te schaffen.
Deze kosten heb ik moeten maken.
En nu lees ik dat er super wifi is voor nieuwe klanten en niet voor bestaande wat ik echt schandalig vindt.
Betaal ik daarom elke maand €130,-
Ik denk dat jullie daar eens wat aan moeten gaan doen.
Groeten,
Een teleurgestelde klant.
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel