Beantwoord

Superwifi en TP-Link M9 Deco

  • 10 August 2020
  • 3 reacties
  • 3263 keer bekeken

Ik heb afgelopen jaar de TP-Link M9 Deco set gebruikt. Nu ben ik overgestapt naar KPN en had de verwachting dat de SuperWifi punten dezelfde sterkte en functionaliteiten zouden hebben. Helaas blijken dit “domme wifi punten” te zijn; ik kan in elk geval geen informatie vinden die het tegendeel bewijst of over extra functies zoals het instellen van online tijden (puber in huis), spamfilter etc. en het verbinden met andere versterkers!?

Is het wel mogelijk deze als (extra) versterker te gebruiken, door bv de Deco en SWifi met elkaar te verbinden? Ik heb nl in de tuin een slechte ontvangst en zou daarvoor een SWifi bij de achtermuur kunnen plaatsen. 

icon

Beste antwoord door Nick83 10 August 2020, 18:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb afgelopen jaar de TP-Link M9 Deco set gebruikt. Nu ben ik overgestapt naar KPN en had de verwachting dat de SuperWifi punten dezelfde sterkte en functionaliteiten zouden hebben.

Bedoel je daarmee je eigen Deco-set, of de extra SuperWiFi-set van KPN?

Weet niet of je die Deco-set hebt weg gedaan, maar zou die gewoon weer inzetten.

Reputatie 7
Badge +24

De SuperWiFi's zijn inderdaad "dom". De functies die u opnoemt ondersteunen ze niet. Het is daarvoor beter dat u de TP-Links in Veere houd. Niets aan veranderen.

De SuperWiFi's kunnen ook niet gekoppeld worden aan de TP-Links. Misschien kunt u ze bij de tuindeur plaatsen en alleen de stekker in het stopcontact steken als u buiten gaat zitten?

Ik ga het inderdaad weer eens proberen de Deco’s meer te zetten, ondervind veel problemen met mijn Sonos. Twee SWifi’s zijn gewoon ook te weinig voor een goede dekking lijkt het.