Vraag

Superwifi gratis voor bestaande klanten

  • 30 June 2021
  • 12 reacties
  • 4075 keer bekeken

Waarom kan ik als vaste klant geen superwifiversterkers krijgen? Op zolder heb ik niet genoeg signaal om ongestoord thuis te werken. Moet ik KPN eerst verlaten voor een maand en dan me weer aanmelden om in aanmerking te komen voor voor die gratis versterkers?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Badge +19

U kunt gratis experia wifi's krijgen bij slecht Wi-Fi. Die moeten bekabeld aangesloten worden op het modem.  Heb je de Wifimanager al gedaan??

De wifimanager heb ik gedaan . Het werd een paar procent beter. Ik heb geen kabels naar mijn eerste en tweede verdieping.

Badge +19

Die zal u dan moeten trekken.  Het is de beste oplossing bij slecht Wi-Fi.  Het is te duur om iedere vaste klant  super wifi's te geven. 

Het is een oplossing maar niet voor mij.

bedankt voor je reactie.

Beste Joep,

ik kan nog 2 kabels naar boven trekken, er zijn nog 2 loze leidingen. Maaaar de Experia WiFi’s zijn ook niet gratis.

Badge +19

Als de Wi-Fi onder de 20Mbit/s is krijg je ze gratis. Klik hier

Reputatie 7
Badge +24

Bekabeld aangesloten versterkers is altijd nog het beste. De SuperWiFi's communiceren onderling ook gewoon via WiFi. Als je nu slecht WiFi hebt op zolder, dan zal dat met de SuperWiFi's wel iets verbeteren, maar verwacht geen wonderen. Want feitelijk veranderd er met het plaatsen van SuperWiFi's eigenlijk nagenoeg niets. Het blijft WiFi. WiFi waarvan de snelheid en stabiliteit minder word naarmate de afstand groter word en er meer objecten tussen zitten.

Waarom kan ik als vaste klant geen superwifiversterkers krijgen? Op zolder heb ik niet genoeg signaal om ongestoord thuis te werken. Moet ik KPN eerst verlaten voor een maand en dan me weer aanmelden om in aanmerking te komen voor voor die gratis versterkers?

Die vraag heb ik ook meerdere keren gesteld. Kennelijk bestaat er enkel een sales afdeling bij KPN, want Customer Care voor bestaande klanten kennen ze daar niet. Wij gaan alles, (o.a. 3 mobiele aansluitingen, alles in 1 pakket mét extra pakketten) weg halen bij KPN.... Zou ik als ik u was ook maar doen... 

Badge +19

@AbKaren wat u zegt klopt niet. Iedereen die een Wi-Fi snelheid van minder dan 20Mbit/s heeft krijgt gratis de experia wifi's. Die zijn echt goed en voorzien van moderne technologie. U kunt dit regelen via de Wifimanager Duizenden klanten gingen u al voor. 

En dan @AbKaren , Naar Ziggo die in de maand iets duurder is als KPN of naar T-Mobile waar je 2.50 per Acces Point (wifi versterker) per maand betaald en je uiteindelijk het allemaal zelf hebt betaald, zo ook bij KPN overigens, je krijgt die dingen als nieuwe klant of een leuke korting.

Ik zou geen enkele provider oplossing in huis willen hebben, ik gebruik de TV boxen nog omdat het slecht anders kan, maar zodra er een 100% goed werkend alternatief is gaan die ook de doos weer in.

@AbKaren wat u zegt klopt niet. Iedereen die een Wi-Fi snelheid van minder dan 20Mbit/s heeft krijgt gratis de experia wifi's. Die zijn echt goed en voorzien van moderne technologie. U kunt dit regelen via de Wifimanager Duizenden klanten gingen u al voor. 

Beste Joep, wat ik zeg klopt wél degelijk, daar ik mijn situatie toch echt het beste ken. Ik heb die zwarte wifi versterkers allang in huis. Máár nog steeds super slechte  of zoals gisteren helemaal géén wifi! Hierdoor kon ik niet eens werken. Het enige wat ik vraag is om die super wifi points, hetzij in ruil voor die zwarte, maakt mij niet uit. Kennelijk is het goedkoper om monteurs te sturen, dan om die dingen om te ruilen. 

Reputatie 7
Badge +24

Het enige wat ik vraag is om die super wifi points, hetzij in ruil voor die zwarte, maakt mij niet uit. Kennelijk is het goedkoper om monteurs te sturen, dan om die dingen om te ruilen. 

Omruilen doet KPN niet. De SuperWiFi's zijn niet gratis. Daarnaast: de SuperWiFi's bieden nauwelijks meerwaarde boven de Experia WiFi's. Als je met de Experia WiFi's geen goed WiFi krijgt, dan ga je dat met de SuperWiFi's ook niet lukken. Dus dat heeft geen enkel nut.