Vraag

Superwifi met draadloze verbindingsset voor internet mogelijk?

  • 27 May 2020
  • 6 reacties
  • 237 keer bekeken

Wij hebben drie draadloze verbindingssets met internet. Kunnen we hierbij 2 superwifi-punten bij aansluiten?


6 reacties

Hallo @GM1974 , als je de powerlines bedoelt die via het stroomnet gaan, dan kun je daar van alles bekabeld op aansluiten. Het stroomnet is a.h.w. een virtuele LAN-kabel.

Maar garantie tot aan de deur met powerlines, bekabeld is altijd het beste.

 

 

Badge +19

Je bent wel heel optimistisch @JanD:wink: Aansluiten kan altijd maar ik schrik toch iedere keer van de hoeveelheid berichten dat de powerlines niet of slecht werken. Het is dus een kwestie van proberen. Met een kabel weet je zeker dat er nooit problemen zijn of komen.

Je bent wel heel optimistisch @JanD:wink: Aansluiten kan altijd maar ik schrik toch iedere keer van de hoeveelheid berichten dat de powerlines niet of slecht werken. Het is dus een kwestie van proberen. Met een kabel weet je zeker dat er nooit problemen zijn of komen.

Hallo @Joep1965 , je hebt gelijk natuurlijk, ik heb mijn tekst aangepast.

Even off-topic: Ik vond nog een leuk citaat in Computeridee van deze week in in een onderwerp over wifi:

Eén ding is zeker: bij wifi is er nooit iets met de draadloos

 

:relaxed:

 

Ik bedoel deze Superwifi punten:

 

Kan deze aansluiten terwijl we al draadloze verbindingssets gebruiken voor internet. We willen graag betere wifi op de bovenste verdieping (daar geen DVS in gebruik trouwens) en willen hiervoor deze superwifi-punten gebruiken. Maar we vragen ons ons of deze twee te combineren zijn.

Badge +19

Ja hoor dat gaat geen probleem geven. Gewoon bestellen. Bevalt het niet dan kan je ze binnen 14 dagen terug sturen. Je moet ze wel op de juiste plaatsen neerzetten. Als het zover is en je hebt hulp nodig roep je maar.

Ok, fijn bedankt! We gaan het proberen.

Reageer