Beantwoord

SuperWifi of Experia Wifi bij vierkante Wifiversterker?

  • 11 January 2021
  • 6 reacties
  • 575 keer bekeken

Ik denk erover meerdere KPN WiFi punten te bestellen om overal in huis betere WiFi te hebben.
Maar ik heb nu al één WiFi versterker van KPN. 
Hoe moet ik dat zien; vervangen de WiFi punten de  WiFi versterker, of kan ik ze toevoegen?

Bij voorbaat dank!

icon

Beste antwoord door wjb 11 January 2021, 19:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Erny , welke versterker heb je nu, de zwarte vierkante, dan kan die er prima bij.

Zelf gebruik ik 2 zwarte versterkers en 2 super wifi's samen.

 

Ik gebruik nu de witte vierkante versterker, zie plaatje:

 

Hallo @Erny ,ik ken de witte versterker niet, misschien dat @wjb of @Rick83 je kan en wil helpen.

 

Reputatie 7

Als je denkt aan de Experia WiFi en/of "super"WiFi dan kan je het beste die KPN WiFi "versterkers" vervangen. De reden is dat die Experia WiFi's en "super"WiFi's samen een mesh netwerk vormen waarbij mobiele apparaten seamless schakelen tussen de nodes en die KPN WiFi "versterker" dat seamless schakelen ongedaan zal maken.

Wel kan je die KPN WiFi "versterker" aan de rand van jouw wifi netwerk plaatsen zoals bijvoorbeeld op de bovenste verdieping.

Er bestaat ook nog Experia WiFi (2 voor €98,--), dat had ik niet gezien…
En Super WiFi punten (3 voor € 199,--)
Mag ik daaruit concluderen dat Super WiFi nóg beter is dan Experia WiFi?
En ik begrijp dat ik het best de KPN WiFi versterker dan kan vervangen.

Badge +19

Nee ze zijn nagenoeg hetzelfde. De experia wifi's moeten met een kabel aangesloten op de experiabox en de super wifi's zijn draadloos op de eerste na dan.