Beantwoord

SuperWifi punt voor buiten

  • 14 April 2021
  • 3 reacties
  • 2746 keer bekeken

Ik heb 2 superwifi punten binnen. Werkt allemaal prima dus dat is mooi.
Alleen wij zitten achter in de tuin ivm de zon :) daar is alleenĀ de wifi niet zo goed..

Nu weet ik dat je van Orbi een outdoor versie hebt. Ik vroeg me af of er ook zoiets is van KPN superwifi punt?
Of zijn er andere mogelijkheden hiervoor? Al dan wel/niet bekabeld? Orbi outdoor combineren met superwifi? Heeft iemand een idee?

icon

Beste antwoord door NHendriks 14 April 2021, 17:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

SuperWiFi's voor buiten zijn er niet. Als je 1 Orbi voor besteld, deze kun je dan waarschijnlijk draadloos aan de SuperWiFi's koppelen. Bekabeld aan de Experiabox zal wel lukken.

Reputatie 7
Badge +11

Wat natuurlijk wel kan is het wifipunt installeren en als je in de tuin gaat zitten deze hier op het stroomnet aansluiten, na een paar minuten werkt ie automatisch. Krijgt helaas niet alle updates mee maar zodra je hem aanzet gaat ie deze allemaal binnenhalen. Zolang deze niet de hele dag vol in de zon staat moet dat prima kunnen. 's Avonds weer naar binnen halen omdat de Superwifi niet zo goed tegen vocht kan en de dag erna weer buiten inprikken.

Ā 

Orbi's kun je inderdaad niet draadloos aan Superwifi punten hangen, wel bekabeld aan het modem maar voor echt stabiele werking zou je hiervoor dan een aparte netwerknaam moeten instellen en handmatig schakelen als je in de tuin gaat zitten.

Reputatie 7
Badge +10

Als je achter in de tuin nog een overkapping of thuinhuisje hebt waar een SuperWiFi beschermd van regen/wind kan worden aangesloten. Kan een SuperWiFi een prima verbinding opleveren.
Zie de volgende onderwerpen:

Ā