Beantwoord

Switch

  • 12 January 2019
  • 16 reacties
  • 633 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Hoi KPN, kunnen jullie misschien een switch opsturen want ik ben sinds kort van 4 naar 3 poorten gegaan vanwege de v10a en nu moeten we steeds wisselen als we boven tv willen kijken, is heel irritant!
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 13 January 2019, 14:33

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Hoeveel TV ontvangers heb je gecontracteerd?
Alleen als je er drie of meer gecontracteerd hebt zal KPN gratis een switch ter beschikking stellen. Heb je er één of twee gecontracteerd, dan zal je zelf een switch moeten kopen.
Reputatie 4
Badge +4
Hoeveel TV ontvangers heb je gecontracteerd?
Alleen als je er drie of meer gecontracteerd hebt zal KPN gratis een switch ter beschikking stellen. Heb je er één of twee gecontracteerd, dan zal je zelf een switch moeten kopen.

4😁
Reputatie 4
Badge +4
^^^
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Lukas. Ik is inderdaad erg vervelend. Ik zal een gratis switch versturen. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis.
Reputatie 4
Badge +4
Hoi Lukas. Ik is inderdaad erg vervelend. Ik zal een gratis switch versturen. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis.
Toppie dankje
Reputatie 4
Badge +4
Hoi Lukas. Ik is inderdaad erg vervelend. Ik zal een gratis switch versturen. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis.
Ondersteunt deze trouwens IGMP Snooping voor ITV?
Reputatie 7
Badge +21
Jazeker! De Netgear GS105E komt jou kant op.😉
Reputatie 4
Badge +4
Jazeker! De Netgear GS105E komt jou kant op.😉
Ah top, denk je dat je vandaag nog wordt bezorgd?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb net even gekeken en zie nog geen track-and-trace code staan. Ik verwacht daarom dat je deze switch morgen pas in huis hebt.
Reputatie 4
Badge +4
Ik heb net even gekeken en zie nog geen track-and-trace code staan. Ik verwacht daarom dat je deze switch morgen pas in huis hebt.
Vandaag nogsteeds niks ontvangen, Postnl ziet hem ook nog niet staan!
Reputatie 7
Badge +21
Volgens de track-and-trace wordt het vandaag tussen 16.35 en 18.35 bij jou thuis bezorgt. Ik zal het linkje in een privébericht naar je versturen
Reputatie 7
Badge +21
Volgens de track-and-trace wordt het vandaag tussen 16.35 en 18.35 bij jou thuis bezorgt. Ik zal het linkje in een privébericht naar je versturen
Reputatie 4
Badge +4
Volgens de track-and-trace wordt het vandaag tussen 16.35 en 18.35 bij jou thuis bezorgt. Ik zal het linkje in een privébericht naar je versturen
Heb hem binnen, super bedankt. Is er trouwens ook eenzelfde soort switch op de markt die 8 poorten heeft en dan dezelfde Netgear variant? want kan boven nog wel een 8 poort switch gebruiken. Ik vind die Netgear switch wel een handig ding met de interface enzo!
Reputatie 7
Dat is de Netgear GS108Ev3.
Reputatie 4
Badge +4
Dat is de Netgear GS108Ev3.
Ah, top prima switch volgensmij😁
Reputatie 7

Dat is de Netgear GS108Ev3.Ah, top prima switch volgensmij😁

Ik heb twee GS108Ev3's in mijn meterkast en vier GS105Ev2's in mijn woning staan.

Reageer