Beantwoord

Synology niet bereikbaar van buitenaf

  • 12 July 2019
  • 6 reacties
  • 134 keer bekeken

Ik heb thuis een Synology die prima werkt. Nu ga ik binnenkort een tijdje van thuis weg en wil ik die Synology remote gaan 'managen'. Ik heb in mijn Experia V10A poort 5000 open gezet. Hiermee zou ik de webserver van de Synology moeten kunnen bereiken. Nu komt het:

Vanaf mijn laptop op mijn werk lukt het niet om de inlog pagina te zien (xxx.xxx.xxx.xxx:xxxx). Ik gebruik de Firefox browser. Via mijn Samsung Galaxy met Chrome browser lukt dit wel. Zowel via het 4G netwerk als ook vanaf het WiFi netwerk van mijn werk. Iemand enig idee waar ik moet gaan zoeken?

admin: publiek ip verwijderd.
icon

Beste antwoord door Nick83 12 July 2019, 17:21

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Er lijkt in ieder geval niets mis te zijn met de port-forwarding.


Kan je alsjeblieft het IP adres weer even weghalen uit jouw bericht, dit is immers een publiek forum.

Kan het zijn dat in Firefox een proxy server of een andere DNS server ingesteld staat?
Reputatie 7
Badge +24
Kan zijn dat op het werk de pc's op een netwerk aangesloten zitten waarbij allerlei beperkingen zijn ingesteld. En wifi niet.
Kan zijn dat op het werk de pc's op een netwerk aangesloten zitten waarbij allerlei beperkingen zijn ingesteld. En wifi niet.
Ik denk dat het met mijn werklaptop te maken heeft Ik vermoed dat daar wat software op draait die een en ander tegen houd. Want met mijn werklaptop en WiFi werkt het ook niet. Met mijn prive laptop werkt het wel,...
Er lijkt in ieder geval niets mis te zijn met de port-forwarding.


Kan je alsjeblieft het IP adres weer even weghalen uit jouw bericht, dit is immers een publiek forum.

Kan het zijn dat in Firefox een proxy server of een andere DNS server ingesteld staat?

Hoe haal ik dat IP uit mijn bericht? Geen idee
Reputatie 7
Badge +24
Rechtsonder staan 3 bolletjes, als je daar op klikt, kan je het bericht aanpassen. Maar als het bericht wat ouder is, kan dat volgens mij niet meer...
Rechtsonder staan 3 bolletjes, als je daar op klikt, kan je het bericht aanpassen. Maar als het bericht wat ouder is, kan dat volgens mij niet meer...
Lukte inderdaad niet. Geen optie 'bewerk'. Maar ik zie dat het al aangepast is,... Dank hiervoor

Reageer