Beantwoord

Te weinig netwerkpoorten op Experiabox

• 17 november 2017
  • 2 reacties
  • 370 keer bekeken

Hallo,

Ik heb de v10 xperiabox ontvangen met slechts 4 LAN poorten erop. Is er een mogelijkheid dat KPN mij een switchbox kan toesturen. Ik heb namelijk aan 4 poorten niet genoeg,

Alvast bedankt!

Grt,
Michel

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden + topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door PeterG 17 november 2017, 18:24

Wifi???

Alleen van af 3 tv-ontvangers voor interactieve tv heb je één maal recht op een gratis switch (die ook 4 poorten heeft; wordt dan dus totaal 7).
Heb je 2 of minder ontvangers dan zul je zelf een switch bij een winkel naar keuze dienen aan te schaffen.
KPN heeft er in haar webshop ook ééntje. De switch moet op één van de LAN poorten van de experiabox. Die neemt dus met één af voor een apparaat en komen er 4, 8, 12, 16 bij afhankelijk van het type switch.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Wifi???

Alleen van af 3 tv-ontvangers voor interactieve tv heb je één maal recht op een gratis switch (die ook 4 poorten heeft; wordt dan dus totaal 7).
Heb je 2 of minder ontvangers dan zul je zelf een switch bij een winkel naar keuze dienen aan te schaffen.
KPN heeft er in haar webshop ook ééntje. De switch moet op één van de LAN poorten van de experiabox. Die neemt dus met één af voor een apparaat en komen er 4, 8, 12, 16 bij afhankelijk van het type switch.
Reputatie 7
Zorg ervoor dat de switch IGMP snooping ondersteunt.

Reageer