Beantwoord

Teamviewer

  • 8 October 2019
  • 10 reacties
  • 296 keer bekeken

Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat ik teamviewer kan gebruiken kan nu niet verbinden met mijn v10a.

Alvast bedankt

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door wjb 12 October 2019, 11:58

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Euhm... wat wilt u precies bereiken? Met teamviewer kun je de Experiabox niet bereiken hoor...
Ik wil graag dat iemand bij mij wat instelde dus hulp op afstand dan moet mijn laptop een toegangs code aanmaken maar dat doet hij niet via kpn zet ik hotspot aan van mijn mobiel dan werkt het wel dus ligt aan kpn lijkt mij
Reputatie 7
Badge +24
Uw laptop heeft wel internet? Via de Experiabox?
Uw laptop heeft wel internet? Via de Experiabox?
Jazeker
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @famH. L. Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van TeamViewer. Heb je de mogelijkheid om het op een andere laptop of pc te testen en heb je de Experia Box al eens gereset? Ik heb zelf geen ervaring met TeamViewer, maar volgens mij hoef je de instellingen op de Experia Box niet aan te passen om hier gebruik te maken van Teamviewer.
Reputatie 7
Voor TeamViewer hoef je inderdaad geen instellingen op de Experia Box aan te passen.

Zolang TeamViewer maar draait en afstandsbediening toestaat zou het eigenlijk moeten werken.

Reputatie 7
Badge +24
Kan wel zo zijn dat als je er heel veelvuldig gebruik van maakt, dat het dan plots niet meer werkt omdat ze willen dat je gaat betalen. Het is nou 1maal geen volledig gratis dienst.
Reputatie 7
Kan wel zo zijn dat als je er heel veelvuldig gebruik van maakt, dat het dan plots niet meer werkt omdat ze willen dat je gaat betalen. Het is nou 1maal geen volledig gratis dienst.
Voor niet commercieel gebruik is TeamViewer volledig gratis. Het kan zijn dat TeamViewer commercieel gebruik vermoedt, maar dan zal je daar ook van op de hoogte gesteld worden.
Overigens gebruiken wij TeamViewer binnen ons bedrijf om, indien nodig, remote support te kunnen leveren aan onze klanten. Wij hebben dus wel een licentie.
Reputatie 7
Badge +21

@famH. L  Is het inmiddels gelukt om gebruik te maken van TeamViewer?

Reputatie 7
Badge +21

@famH. L  Is het inmiddels gelukt om gebruik te maken van TeamViewer?

We hebben niets meer van je gehoord. Ik hoop dat dit je verder helpt. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!

Reageer