Beantwoord

Terugzenden apparatuur

  • 9 June 2021
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik krijg nu voor de 2e keer een herinnering om de apparatuur terug te zenden maar dat heb ik allang gedaan dus wat nu?????

 

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 10 June 2021, 08:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi. Wsl heb je er geen gegevens bij gedaan, zoals bv je klantnummer / adres waarop die apparatuur werd gebruikt. Of de retourcode niet gekregen en dus niet gebruikt. Dan wordt de apparatuur anoniem verwerkt en dus niet geregistreerd dat jij het teruggestuurd hebt.

Een moderator zal hier nog reageren. Die kan de admin bijwerken.

Daar heeft deze wel je gegevens voor nodig. Vul je daarvoor je profiel hier nog even in? (alleen daar, niet in dit topic. Dit i.v.m. je privacy)

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Sylvhester, zie dat je jouw profiel al hebt ingevuld. Ik heb hier nu de administratie bijgewerkt en we zullen jou niet meer lastigvallen met verzoekjes om de apparatuur terug te sturen.