Beantwoord

Thomson tg789vn vervangen

• 8 maart 2018
  • 6 reacties
  • 151 keer bekeken

Hoi KPN,

Ik heb een probleem met mijn router dat ik de nat type niet kan veranderen maar verder werkt die nog wel.
Ik heb gehoord dat je de router gratis kan vervangen naar een experia box v10, kan ik dat ook?

Met vriendelijke groet,

Melvin De Vries
icon

Beste antwoord door Koen_1 11 maart 2018, 17:30

Hi @melvindevries, welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt! Is het ondertussen gelukt om je modem om te wisselen voor een nieuwe? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Makkelijkste is om even te bellen dat je deze wil omwisselen.
Makkelijkste is om even te bellen dat je deze wil omwisselen. ik kom er nu achter dat mijn provider van mijn router solcon is, niet kpn? weet je toevallig ook of Solcon dat ook doet of niet?
Reputatie 7
Badge +30
Vast wel, dat ding is gewoon oude meuk. En vragen kan natuurlijk altijd
Vast wel, dat ding is gewoon oude meuk. En vragen kan natuurlijk altijd kan ik ook via KPN de experia box v10 ontvangen of moet t bij solcon zelf?
Reputatie 7
Badge +30
Als KPN je provider is kan je via KPN het ding omwisselen. Ben je klant bij Solcon dan kan KPN in dit geval niets voor je betekenen.

Robin
Reputatie 7
Badge +21
Hi @melvindevries, welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt! Is het ondertussen gelukt om je modem om te wisselen voor een nieuwe? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust 🙂

Reageer