Beantwoord

Thuis app en wifi versterker

  • 18 March 2020
  • 3 reacties
  • 125 keer bekeken

Probeer middels thuis app van kpn in te loggen. Lukt niet omdat steeds verkeerd beheerders wachtwoord wordt gemeld. Om dit te herstellen reset ik de versterker met blauw knipperend lampje, volg de instructies, echter ik blijf in een loop zitten, waardoor ik niet in mijn netwerk kom

icon

Beste antwoord door Herman510 6 February 2021, 21:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Isidoor, welkom! Superlastig dit! Ik heb begrepen dat je, na het invoeren van het beheerderswachtwoord normaliter een draaiend rondje krijgt te zien. Soms gaat dit mis en lijk je in een loopje te komen. Wil je eens een minuutje wachten nadat je het wachtwoord ingevoerd hebt? Wordt je dan wel doorgesluisd?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Hoe staat het er nu voor? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten. 

Reputatie 1

Ik heb al van alles geprobeerd. Ook alle stekkers uit de stopcontacten gehaald van alle tv ontvalngers enz. Alles stroomloos maken was het advies. Helaas de wifi viel nog steeds weg.

Heb nu een nieuwe modem ontvangen. Hiermee had ik op zolder geen wifi. Nu de twee experia wifi weer aangesloten. De oude witte niet meer aangesloten. Het is nu afwachten. 

Â