Thuis netwerk duurt lang

  • 31 October 2019
  • 7 reacties
  • 176 keer bekeken

KPN wat een drama maak ik nu mee. Als ik dit van te voren had geweten had ik nooit een contract bij jullie afgesloten

Op 25 september is er een monteur van kpn en reggifiber langs geweest voor het aansluiten van mijn thuis internet en goed zetten van mijn glasvezel, maar dit was ze niet gelukt omdat ze een sleutel nodig hadden van de meterkast. Dit moesten ze krijgen van de huis meester, waarmee ze zelf een afspraak mee zouden maken. Binnen een week zou dit geregeld worden. We zijn nu bijna in november nog steeds niets vernomen. Ik heb inmiddels al meer dan 10x gebeld met kpn en reggiefiber maar ik word van kastje naar muur gestuurd. In de tussentijd heb ik godzijdank een noodpakket mogen ontvangen van kpn maar als de GB's opraken moet ik elke keer bijna 20 minuten in de wacht staan om te vragen of ze dit kunnen opvullen. Maandelijkse abonnement kosten worden wel op tijd afgeschreven van mijn rekening, maar voor een of ander reden kan mijn internet niet met dezelfde tempo worden aangesloten. Dit vind ik echt behoorlijk irritant en ik hoop dat jullie zsm met een oplossing kunnen komen!!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Z, welkom hier. 

Wat een verhaal en vooral gedoe zo te lezen. Mag ik even meekijken? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Zou je ook het nummer van de simkaart uit de 4G modem erbij willen zetten? Dan kan ik sneller data toevoegen mocht het op zijn. Scheelt ook weer een belletje. 

Ik hoor graag van je. 

Hi Alex, 

 

Bedankt dat je me wil helpen met data vullen. Maar dat lost mijn probleem niet op. KPN zou me vandaag bellen weer niet gebeurt. Ik geef ze tot donderdag de tijd als kpn me niet terug belt met een passend oplossing zeg ik mijn beide abonnement op zakelijk en privé.

Simkaart nummer is: 89*********************

 

Gr, 

Z

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel i.v.m. privacy.  
 

25e zou me internet aangesloten zijn we zijn weer 21 dagen verder nog steeds geen internet. Lekker maand factuur betalen en jullie durven nog een bericht te sturen om noodpakket terug te sturen. Ik ben er helemaal klaar ik ga het stopzetten en noodpakket mag je zelf op komen halen ik doe ook geen moeite voor jullie. 

KPN wat een drama maak ik nu mee. Als ik dit van te voren had geweten had ik nooit een contract bij jullie afgesloten

Op 25 september is er een monteur van kpn en reggifiber langs geweest voor het aansluiten van mijn thuis internet en goed zetten van mijn glasvezel, maar dit was ze niet gelukt omdat ze een sleutel nodig hadden van de meterkast. Dit moesten ze krijgen van de huis meester, waarmee ze zelf een afspraak mee zouden maken. Binnen een week zou dit geregeld worden. We zijn nu bijna in november nog steeds niets vernomen. Ik heb inmiddels al meer dan 10x gebeld met kpn en reggiefiber maar ik word van kastje naar muur gestuurd. In de tussentijd heb ik godzijdank een noodpakket mogen ontvangen van kpn maar als de GB's opraken moet ik elke keer bijna 20 minuten in de wacht staan om te vragen of ze dit kunnen opvullen. Maandelijkse abonnement kosten worden wel op tijd afgeschreven van mijn rekening, maar voor een of ander reden kan mijn internet niet met dezelfde tempo worden aangesloten. Dit vind ik echt behoorlijk irritant en ik hoop dat jullie zsm met een oplossing kunnen komen!!

Ik post dit weer en ik ga het 100x keer opnieuw doen zo dat iedereen weet wat voor bedrijf jullie zijn. Elke maand factuur op tijd afschrijven maar klant helpen doe jullie niet. Ik zou 25e september thuis internet krijgen tot nu toe heb ik geen internet. Niet te geloven dat jullie de grootste bedrijf zijn van Nederland enige wat jullie kunnen is liegen en afspraken niet na komen. Mensen trap hier niet in en neem geen glasvezel van kpn. 

Admin: dubbele topic

Badge +19

Er is in je andere topic gevraagd om je profiel in te vullen en dan een seintje te geven. Het lijkt er op dat je dat niet gedaan hebt. Doe dat dan!

Admin: dubbele topic TS, reactie meeverhuisd naar lopend topic

Wat moet ik in vullen wat wil je weten dan? Of is me probleem niet bekend bij jullie? Want ik ben zelfs gebeld door ene alex hier boven.. Los mijn probleem op, DOE DAT Dan! 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Z, het is bij ons bekend. Wij moeten echter wachten tot Netwerk NL de aansluiting gereed meldt. Ik heb zojuist een verzoek ingediend om contact met je op te nemen, ik zelf verder geen enkele inzage hierin. Een andere optie is om ze rechtstreeks te bellen/benaderen. Zie hier (even naar beneden scrollen) alle opties die er zijn om in contact te komen.Â