Beantwoord

Thuisnetwerk dvs200 huisje brandt niet

  • 24 September 2021
  • 4 reacties
  • 93 keer bekeken

Reputatie 1

Na installatie van nieuwe experiabox  12 brandt het huis lampje op dvs200 niet meer. ook niet na verschillende resetpogingen aangegeven op kpn site ook verschillende stopcontacten geprobeerd. Krijg het lampje niet meer aan. Ook reset van experiabox helpt niet.

icon

Beste antwoord door tommiejapie 25 September 2021, 20:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

De dvs 200 is ook al zo oud!! Die kan waarschijnlijk slecht omgaan met de modernste technologie.  Ik zou een nieuw setje kopen of beter en goedkoper is een kabel trekken.

Reputatie 7
Badge +10

Zit de kabel tussen DVS en Box12 er wel in?

Reputatie 1

probleem opgelost. Ik had de resets niet in goede volgorde uitgevoerd en niet gewacht tot powerlampje knipperde. Heb nu op 4 verschillend plaatsen DVS geinstalleerd alles werkt prima.

Bedankt allen

probleem opgelost. Ik had de resets niet in goede volgorde uitgevoerd en niet gewacht tot powerlampje knipperde. Heb nu op 4 verschillend plaatsen DVS geinstalleerd alles werkt prima.

Bedankt allen

Het lijkt natuurlijk totale onzin dat je het hier hebt gemeld. Maar ik kan me jouw probleem op dat moment indenken. Leuk dat het weer werkt, vergeet je eigen antwoord niet als antwoord te markeren, zodat het in het juiste kader komt.