Beantwoord

Tijd voor een nieuw modem

• 27 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 1856 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Ben al lange tijd tevreden klant van KPN maar in al die tijd nog nooit een upgrade gehad van mijn modem. Hierdoor loopt dit nu qua snelheid fors achter bij de rest. Geen gigabit aansluiting voor mijn switch en enkel langzame 2.4GHz wifi 300Mb en niet een snelle 5GHz wifi. Hoe verloopt het upgrade beleid hierop bij KPN en meer specifiek, kan ik mijn huidige modem vervangen door een bijdetijds exemplaar?
icon

Beste antwoord door Justin_ 31 oktober 2017, 12:23

Hoi Doe en Labrag12, allebei welkom op het forum! Op dit moment leveren wij de Experia Box V8, V9 en V10 uit. Dit betekent dat deze modellen alleen vervangen worden bij storing of een defect aan het modem. Het niet ondersteunen van de 5Ghz band is helaas geen reden om de Experia Box te vervangen. Mochten er problemen zijn met de WiFi dan kun je overwegen de KPN WiFi Versterker aan te schaffen. Dit is een access point met 2,4 en 5 GHz WiFi.

@DOE, als jouw Experia Box geen gigabitpoorten heeft, vermoed ik dat je een V7 hebt of een ouder modem. In dat geval kan ik jouw Experia Box omruilen. Reageer je op m'n privébericht? Dan maak ik dat voor je in orde.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Kan je aangeven welke je nu hebt?
Reputatie 2
ik zou dit ook graag weten, bijna al mijn aparaten vervangen die de 5Gb band aan kunnen,
en de experiabox v9 ondersteund dit niet.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Doe en Labrag12, allebei welkom op het forum! Op dit moment leveren wij de Experia Box V8, V9 en V10 uit. Dit betekent dat deze modellen alleen vervangen worden bij storing of een defect aan het modem. Het niet ondersteunen van de 5Ghz band is helaas geen reden om de Experia Box te vervangen. Mochten er problemen zijn met de WiFi dan kun je overwegen de KPN WiFi Versterker aan te schaffen. Dit is een access point met 2,4 en 5 GHz WiFi.

@DOE, als jouw Experia Box geen gigabitpoorten heeft, vermoed ik dat je een V7 hebt of een ouder modem. In dat geval kan ik jouw Experia Box omruilen. Reageer je op m'n privébericht? Dan maak ik dat voor je in orde.

Reageer