Beantwoord

Timecapsule en ExperiaV10 splitten met netgear switch

• 10 juni 2019
  • 4 reacties
  • 97 keer bekeken

Hallo forum leden,

Ik ben met dit forum al erg ver gekomen: https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/experiabox-v10-vervangen-voor-apple-airport-time-capsule-469893

Het internet op de Timecapsule (TC) werkt nu, maar de tv werkt dan niet meer. is er een mogelijkheid om de netgear switch Netgear GS105Ev2 het glasvezel signaal vanaf de NTU te splitsen naar de TC voor internet & internet voor tv en telefonie naar de Experiabox te laten gaan? of een mogelijke andere oplossing dat we wifi van mijn TC wel werkt, want achter de TC achter de experiabox plaatsen is geen succes.
icon

Beste antwoord door wjb 10 juni 2019, 10:20

Nee, dat werkt al geruime tijd niet meer aangezien KPN routed-IPTV gebruikt.
In dat door jou aangehaalde topic heeft de abonnee geen televisie van KPN en dan is het geen enkel probleem.

Wellicht zijn de onderstaande topics interessant voor jouw.
1) Gebruik een eigen router i.p.v. de Experia Box
2) Gebruik een eigen router achter de Experia Box
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi @FHofman . Ik hoop dat je iets aan het antwoord van @wjb hebt gehad. Mocht je nog andere vragen hebben , stel ze gerust!
hoi Erwin,

ik ben nog het een en ander aan het proberen. Ik laat hier weten wat mijn oplossing is. Bedankt voor de support!
Reputatie 7
Nee, dat werkt al geruime tijd niet meer aangezien KPN routed-IPTV gebruikt.
In dat door jou aangehaalde topic heeft de abonnee geen televisie van KPN en dan is het geen enkel probleem.

Wellicht zijn de onderstaande topics interessant voor jouw.
1) Gebruik een eigen router i.p.v. de Experia Box
2) Gebruik een eigen router achter de Experia Box
Reputatie 7
ik ben nog het een en ander aan het proberen. Ik laat hier weten wat mijn oplossing is.
Bespaar je de moeite en ga geen switch plaatsen tussen NTU en de TimeCapsule en Experia Box. Die "oplossing" gaat uit van "bridged IPTV" en dat is al jaren niet meer van toepassing bij KPN.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi @FHofman . Ik hoop dat je iets aan het antwoord van @wjb hebt gehad. Mocht je nog andere vragen hebben , stel ze gerust!

Reageer