Vraag

"timeout for SoftAP detectie" bij koppelen Philips ac 2889/10 (luchtreiniger) via iPhone app

  • 6 June 2021
  • 11 reacties
  • 335 keer bekeken

Ik heb een Philips Luchtreiniger gekocht met mogelijkheid om deze via een app te koppelen.

De app heet Clean Home +

De test lukt wel maar het koppelen met mijn iPhone 11 lukt niet!!

Heb echt alles geprobeerd van router op alleen 2ghz zetten etc

Ze geven veel tips in de help maar niks werkt!!

Kan iemand mij aub helpen

mvrgr


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @nota, ikzelf heb hier helaas niet bijzonder veel verstand van maar misschien wil de community wel met je meedenken.
Heb je hierover ook al eens contact gehad met de Philips klantenservice?

Reputatie 6
Badge +8

Veel apparatuur die met een app te bedienen is heeft moeite met het 5ghz signaal. Ze willen graag via 2.4 ghz communiceren. Bij veel modems wordt dit signaal samen met 5ghz uitgezonden onder één wifinaam, ssid.

Welke router heb je ? Afhankelijk hiervan is het al dan niet mogelijk deze signalen te splitsen.

 

Hoi bedankt voor je bericht!

ik heb al een bericht naar Philips verstuurt maar krijg daar tot nu toe geen antwoord!!

Ik heb een v10 en heb al geprobeerd om 5 ghz uit te zetten en daarna geprobeerd te koppelen maar de wifi koppeling lukt wel maar ik krijg een bericht … wifi verbinding thuis wel ingesteld maar niet gevonden tijdens het zoeken naar een lan???

ik snap hier helemaal niks van!

ik hoop dat iemand mij kan helpen

 

ennn nog even als hij aan het koppelen is geeft de luchtreiniger een wit lampje op het scherm .. 

maar krijg hem niet toegevoegd….

hoi ik krijg de melding timeout for SoftAP detectie? ik hoop echt dat iemand mij kan helpen!

Reputatie 7
Badge +20

Dat zegt mij helaas ook niet echt iets :slight_frown:

Misschien heeft het te maken met de instelling op mijn iPhone??

Reputatie 7
Badge +20

Dat zou  natuurlijk ook kunnen maar ik zou ook niet precies weten wat daar verkeerd zou kunnen staan. Je hebt niet toevallig nog iets gehoord van philips?

Hoi Thomas, ik heb philips te pakken gekregen en ze hebben er een melding van gemaakt via de devolpers…. via Clean Home app.

Heb alle screenshots naar ze opgestuurd zodat ze konden zien wat er aan de hand was!!

ik hoop dat ik binnenkort een antwoordt krijg !!

 

mvrgr

 

Reputatie 7
Badge +20

Ah top! Ik ben benieuwd! Laat ons weten wat daaruit komt!

Ga ik zeker doen!!

Â