Beantwoord

Tp link wifi kastje

  • 9 July 2021
  • 1 reactie
  • 64 keer bekeken

Ik heb vanmiddag perongeluk in de settings van de App Tp MIFI op iets geklikt dat zorg ervoor dat je netwerk naam nergens meer zichtbaar is en dan iedereen van de wifi word afgegooid en ik kom nu niet meer op de wifi van het kastje. 

Reset knop van het kastje hebben we ook al ingedrukt en we zien niet of er al wat verranderd is. 

Het kastje zelf doet het nog alleen is dus het netwerk niet meer zichtbaar ergens en komen we er niet in. 

Weet iemand wat we kunnen doen?

Het is zo'n klein kastje die je overal mee kan nemen.

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 12 July 2021, 21:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Nikki Hogenberg, welkom!

Wat zuur dat je niet meer bij de instellingen kan komen, waarmee je jouw WiFi verbinding weer zichtbaar maakt :( Je maakt gebruik van een TP Link MIFI router, begrijp ik.Hij valt niet binnen onze ondersteuning, waardoor ik je helaas niet zelf vertellen kan hoe je dit kunt oplossen. Mogelijk zijn er andere forumbezoekers die hier meer van weten en je verder kunnen helpen. Je kunt ook contact opnemen met TP Link, zij kunnen je ook op weg helpen om dit recht te zetten. Laat gerust weten hoe het afgelopen is, of mocht je tips hebben voor anderen die ook in deze situatie verzeild zijn geraakt!