Beantwoord

TP-Link Wifi versterker maakt geen verbinding met Experia Box V9

  • 13 January 2022
  • 7 reacties
  • 279 keer bekeken

Hallo,
Ik probeer al dagen een (verouderd model) TP link wifi range extender aan te sluiten: in het stopcontact stoppen in de buurt van de router en wachten, Alleen hij maakt geen contact. Lampje van extender gaat na korte tijd rood branden. In de software van de Experia V9 router ook het MAC adres handmatig toegevoegd, zonder resultaat.
Nu vermoed ik dat het met WPS te maken heeft, want ik denk dat de extender op dat signaal zit te wachten. Maar op mijn Experia V9 zit wel een WPS lampje, maar daar is met geen mogelijkheid leven in te krijgen, hoe vaak ik ook op het WPS connect-knopje druk.
Wie weet wat hier aan te doen valt?
En klopt het ook dat het groene lampje bij WLAN ook uit staat? Staat toch voor Wireless LAN? Hoe kan ik dan zonder "WLAN” toch draadloos wifi in huis hebben?

icon

Beste antwoord door Anonymous 13 January 2022, 15:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

heb je het zo ingesteld?:

verbind met het netwerkt Tplink….

Ga naar tplinkrepeater.net

De gebruikersnaam en het wachtwoord zijn Admin/Admin

Volg de stappen op het scherm.

Bedankt voor je snelle reactie. Helaas zijn gebruikernaam en ww “invalid".
Ik heb nog 2 inlogpogingen over…
Mvrgr Harry

Bedankt voor je snelle reactie. Helaas zijn gebruikernaam en ww “invalid".
Ik heb nog 2 inlogpogingen over…
Mvrgr Harry

admin/admin dan?

Ik moet nu 2 uur op de strafbank vanwege teveel verkeerde inlogpogingen. 
Je hoort van me. Wordt vervolgd.

Mvrgr Harry

je kan de extender ook resetten.

wlan staat voor wireless lan idd.

Toch nog een keer geprobeerd via tplinkrepeater.net en yes gelukt met admin/admin! Nieuwe gebruikersnaam aangemaakt, gekoppeld aan mijn bestaande wifi en gáán!
Heel hartelijk dank voor je support.
Mvrgr Harry

toppie!!