Vraag

trage vpn verbinding met experia box

• 17 januari 2017
  • 11 reacties
  • 266 keer bekeken

ik heb een oude experia box en een trage vpn verbinding.
zonder vpn verbinding heb ik een snelle verbinding tot 30mb/s
met vpn een snelheid 10kb/s
is denk dat het aan mijn experiabox ligt.

heeft iemand hier ervaring mee?

11 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Maar welke Experiabox heb je dan?
Verder is de Experiabox vermoedelijk niet de oorzaak van die trage VPN verbinding. Waar maak je die verbinding precies naar toe?

Robin
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Donron, welkom! Ook ik ben benieuwd naar wel Experia Box je nu hebt. Als die echt verouderd is kunnen we 'm wel vervangen. Robin kan je ongetwijfeld goed helpen met de VPN problemen. 😉
Ik heb de kpn experiabox tg789vn
Ik maak verbinding met een at&t vpn verbinding
Reputatie 7
Badge +9
Goedeavond deze Expira box is zeker aan vervanging toe. Ikzelf denkt dat het wel goed komt
Reputatie 7
Badge +30
Ik maak verbinding met een at&t vpn verbindingmaar die gaat naar een bedrijf toe waar je werkt?
Ja Robin die gaat naar een server van ons bedrijf.
Mijn collega's hebben geen/ minder probleemen met de snelheid , daarom denk ik dat het bij mij ligt.
Reputatie 7
Badge +24
Ik weet niet of een nieuw modem de oplossing gaat zijn maar die 789 is inderdaad een redelijk oud beestje. Als je die wil omruilen voor een andere kan je reageren op mijn privébericht. 🙂
Reputatie 7
Badge +30
Ik weet niet of een nieuw modem de oplossing gaat zijn maar die 789 is inderdaad een redelijk oud beestje. Als je die wil omruilen voor een andere kan je reageren op mijn privébericht. :)Ik betwijfel dit.
Reputatie 7
Badge +24
Ik betwijfel dit.
Wauw, snelle reactie. Enig idee waar het dan in kan zitten? Of suggesties voor @Donron?
Reputatie 7
Badge +30
Ik betwijfel dit.
Wauw, snelle reactie. Enig idee waar het dan in kan zitten? Of suggesties voor @Donron?
Er kan sowieso nog iets met de peering, server en client aan de hand zijn. Maar over het algemeen doet een router niets met VPNs. Dit is ook nutteloos omdat ze geencrypt zijn.

Reageer