Beantwoord

Trage WiFi door vermoedelijk defecte modem

  • 5 June 2021
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Zoals meerdere mensen al op dit forum in het verleden hebben geschreven, heb ook ik last van zeer trage en-/of wegvallende WiFi verbinding door vermoedelijk een defecte of slechtwerkende modem.

Ik heb nog een Experia V8 uit het Telfort tijdperk en merk dat deze sinds een aantal weken steeds slechter wordt. Een website openen is vaak al te lastig en duurt vaak een minuut.

Is dit voldoende reden om een vervangende modem aan te mogen vragen? Van vele mensen om mij heen heb ik begrepen dat dit vaak zorgt dat alle WiFi problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen. Tevens raakt mijn mb bundel in no-time op als je thuiswerkt op je 4G.

 

Groetjes Manon

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 7 June 2021, 20:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Snowbounty, welkom op ons forum! Slecht wifi word niemand vrolijk van!
Het modem vervangen kan ik helaas alleen als deze echt aantoonbaar defect is maar dit moet goed op te lossen zijn!

Voor traag/wegvallend wifi wil ik je aanraden onze online wifimanager volledig te doorlopen. Zolang je érgens in huis onder de 20Mbit/s blijft met wifi zal deze wifiversterkers danwel een wifimonteur aanbieden!
Als je verbinding daarmee ook nog instabiel blijft zouden we eventueel kunnen kijken naar een vervanger voor je V8.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!
Â