Beantwoord

TV loopt vast

  • 30 October 2019
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

Goedeavond,

 

Als ik op mijn Smart TV de Videoland app gebruik op mijn Philips Smart TV en ik zet op mijn afstandsbediening hem terug naar de source voor de KPN interactieve TV zodat ik weer normaal tv kan kijken dan loopt mijn TV regelmatig vast. Als ik namelijk mijn TV uitzet blijven de Ambilight lampen branden, als ik hem dan weer opstart doet hij helemaal niets. De TV moet helemaal zichzelf resetten voordat ik er gebruik van kan maken.

iemand een idee?

 

Gr. Bas

 

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 7 November 2019, 14:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi Bas, Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat dit gebeurd met de televisie. Heb je naast de tv-ontvanger ook nog andere apparaten d.m.v. een HDMI kabel aangesloten op jouw televisie? Gebeurd dit ook wanneer je overschakelt naar een ander apparaat? Wellicht kan je dit probleem verhelpen door de HDMI kabel van de tv-ontvanger in een andere HDMI poort te stoppen. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi Bas, Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat dit gebeurd met de televisie. Heb je naast de tv-ontvanger ook nog andere apparaten d.m.v. een HDMI kabel aangesloten op jouw televisie? Gebeurd dit ook wanneer je overschakelt naar een ander apparaat? Wellicht kan je dit probleem verhelpen door de HDMI kabel van de tv-ontvanger in een andere HDMI poort te stoppen. 

Ik heb helaas niets meer van je gehoord. Ik hoop dat het probleem inmiddels is verholpen. Als je onze hulp nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer