Beantwoord

TV ontvanger MOTOROLA VIP 1853 .serie nr.M11303TWB 223

  • 22 November 2020
  • 13 reacties
  • 144 keer bekeken

Ik ben in het bezit van 2 stuks tv ontvangers Vip 1853.Deze geven herhaaldelijk storing.Nu wil ik deze omruilen met het kpn programma wisselen.Tot mijn ergenis is het niet mogelijk om twee stuks tegelijk te wisselen!Dus 2 maal gang naar het afhaalpunt. 

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 November 2020, 16:29

Bekijk origineel

13 reacties

In verband met drukte op het forum kan het enkele dagen duren voor een medewerker dit bericht gaat beantwoorden. Vul vast u profiel aan zodat medewerkers toestemming krijgen om de omruiling in gang te zetten. Waarom niet vast 1 kastje zelf omwisselen met de tool?

Reputatie 4
Badge +5

Hi @SPAUWEN, welkom op het forum! Als je nog in het bezig bent van oude tuners, kan je die gemakkelijk via deze link omruilen! Zou je kunnen laten weten of het allemaal gelukt is?

@Sebastiaan_ Het ging de starter er volgens mij om dat hij niet 2 kastjes tegelijk kon wisselen.

Reputatie 4
Badge +5

@Jeroen Ruiter Via deze manier kan er ook 1 kastje omgeruild worden i.p.v. 2! 

 

@Sebastiaan_ Het ging de starter er volgens mij om dat hij niet 2 kastjes tegelijk kon wisselen.

Goed gezien! Het is inderdaad de bedoeling om 2 tv ontvangers gelijk te retourneren.Helaas lukt dit niet met de gebruikelijke tool.Dus 2 maal brengen en 2 maal afhalen.

Reputatie 4
Badge +5

@SPAUWEN Ik zie dat er inmiddels 1 tuner is omgeruild. Via de tool zou je nu ook de 2e om kunnen ruilen. Gaat het verder lukken zo?

Dat wist die al dat die daarna de tweede kan gaan wisselen, hij wilde juist beide kastjes in 1 keer wisselen zodat die niet twee keer op pad hoefde om de zaak te regelen.

Trouwens wel apart, nu voor KPN 2 keer heen en weer verzendkosten en bewegingen van de koerier, twee keer een doosje gebruiken, twee keer uitpakken en inpakken, 2 x registreren en er mee bezig zijn voor 1 klant.

Klant 2x naar omruilpunt, misschien wel met de auto omdat lopen of fietsen te ver is.

Al met al nogal een belasting voor mens en milieu, en vooral dat tweede wil KPN juist zo in voorop lopen om dit te verminderen.:hugging:

Reputatie 7
Badge +24

Die koerier rijd toch wel elke dag heen en weer naar het afhaalpunt, dus wat dat betreft maakt het niet uit.

Reputatie 4
Badge +5

@Doornekamp33 Zoals ik vertelde, en je ook ziet op mijn screenshot; hij kon 2 kastjes tegelijk omwisselen.

Dat lukte hem dus niet, kan niet in zijn omruil tool kijken, sterker nog als ik de tool probeer krijg ik een eror.

Reputatie 4
Badge +5

@Doornekamp33 Bij mij werkt de tool nog steeds. Gebruik hem via Chrome. 

Ik gebruik hem via Firefox en hij loopt tot 100% en zegt dan, Ik kan geen verbinding maken met het thuisnetwerk, maar ik vermoed omdat het komt dat ik eigen routers gebruik (Fritzbox 5490 direct op glas) en niet de Box 12 die netjes in de doos op zolder ligt.

Maar ik hoef gelukkig niks om te ruilen, net alles nieuw en goed werkend.:hugging:

Reputatie 4
Badge +5

@Doornekamp33 Klopt helemaal! Je moet wel verbonden zijn met de Experiabox zelf. Fijn dat alles bij jou goed werkt.

Reageer